سراب عشق

الهي و رَبِّي مَن لي غَیرُک خدایا من جز تو کسی را ندارم

سراب عشق

اشعار و دكلمه ها و دلنوشته هاي عاشقانه و غمگين

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 75165
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 75165
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1


واقعا تنهام

 

 

 

شبام بی تو غم انگیزه

فقط خوبه که پائیزه

دلم گرمه به نقاشی

فقط کاشکی تو هم باشی

کجایی عشق رویاهام

کجایی واقعا تنهام

 

********

کجایی شونه هام خم شد

شب و روزم جهنم شد

ببین بی تو چه قد تنهام

بگو اصلا چرا اینجام

من اینجامو و تو اونجایی

چه روزایی چه دنیایی

با این دوریت شرمندم

که تا این ثانیه زنده ام

********

ببین بی تو چه قد تنهام

بگو اصلا چرا اینجام

من اینجامو و تو اونجایی

چه روزایی چه دنیایی

منو دریاب من خسته ام

بیا باور کنم هستم

تا بعد اون همه سختی

ببینم رنگ خوشبختی

ببین خیلی بده حالم

بیا ای کاش دنبالم

نمیدم به کسی جاتو

فقط میگم یا تو یا تو

کجایی عشق رویاهام

کجایی واقعا تنهام



نظرات شما عزیزان:

nazanin fatemeh
ساعت11:16---5 مهر 1393

داداش لایک شدید وحشتناک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: omid تاريخ: جمعه 4 مهر 1398برچسب:ترانه واقعا تنهام,دکلمه واقعا تنهام,شبام بی تو غم انگیزه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺳﭙﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻣﺸﺘﯽ ﺍﺟﻞ ﺑﻪ ﺑﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺏ ﺗﮑﺎﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺷﻤﻊ ﺩﺭ ﻏﻢ ﺗﻮ ﺁﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻓﺮﻡ ﻣﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sarabeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com